Translate

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Η χορεύτρια




Μουντός και γκρίζος  μπήκε ο Φλεβάρης,
           μουντός και γκρίζος φαίνεται ότι θα βγει.



Φλεβάρης των φλεβών κουτσό ποτάμι
κυλάει σαν παράπονο στο τζάμι.

Σαββάτο των ψυχών κρυφά δακρύζει
στα σπίτια των απόντων φτερουγίζει
Στίχοι Ηλίας Κατσούλης



                         

Και η μικρή χορεύτρια ,παρόλα αυτά,
σαν την ανθισμένη αμυγδαλιά
 βιάζεται ν'ανθίσει.



Ημερολόγιο με decoupage χαρτοπετσέτας
Και μύρισε η Άνοιξη!
Γέμισε ο κόσμος μουσική κι
αχνορόδινους ανθούς.



Μόνο,πρόσεχε.......

 Πάτα αλαφρά, γιατί πατάς απάνω στα όνειρά μου …

                                                                            Μετάφραση: Μελισσάνθη

                                                                                      W. B. Y E A T S


33 σχόλια:

  1. Αερινη και πανεμορφη η χορευτρια σου , αχ αυτος ο μηνας και τ ακρυα να φυγουν...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη εικόνα, όμορφα λόγια !!!
    Καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που παρουσίασες τη μικρή χορεύτρια σου Ρόζα!Πράγματι μύρισε Άνοιξη!
    Πολλά φιλιά και ευχές για μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η χορεύτριά σου αποπνέει ευγένεια και κομψότητα, το ίδιο και το κείμενό σου!!!
    ολύ όμορφα και τα δύο!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αέρινη η χορέυτριά σου. Και τα λόγια μίλησαν στην ψυχή μου.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ομορφιάααα......στα λόγια και στα έργα!!
    Μια όμορφη μέρα να έχουμε.....
    τα φιλιά μου....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκείνο των ψυχών,μαχαιριά στο στήθος...
    Καλό τέλος του Μήνα Ρόδω μου αγαπημένο και τρυφερό.Πάντα μ όμορφες και μοναδικές επιλογές και δημιουργίες!!!
    Νάξερες πόσο...
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα φιλη μου!
    εισαι πολυ ταλαντουχα!
    σε καμαρωνω!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα μπορούσε να γίνει πιο τρυφερή η ανάρτηση...
    Αγκαλιά και φιλί, γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη δημιουργία που μπόρεσες και την συνόδευσες αρμονικά με υπέροχα λόγια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό ....μαγικό , ταξιδιάρικο , παραμυθένιο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αέρινη η χορεύτρια και ανοιξιάτικη. Υπέροχη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια ζωγραφιά η μπαλαρίνα σου!!! Σε απόλυτη αρμονία με το κείμενο της ανάρτησης!!!
    Να'σαι καλά, αγριοτριανταφυλλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα αγριο τριαντάφυλλο! Σαν το όνομά σου1 Μπορεί να είναι άγριο, να φυτρώνει μόνο του και άναρχα αλλά έχει υπ΄ροχο άρωμα και είναι πανέμορφο! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφη η χορευτριά σου Ροζαλία μου!!Καί τήν συνόδευσες μέ υπέροχα λόγια!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ροζ έδωσε φως και ζωή στον καλοντεκουπαρισμένο πίνακα σου τα λόγια σου μας καλοδέχθηκαν στο όμορφο απλό και ιδιαίτερα φιλόξενο σπιτάκι σου Με χαρά πάντα έρχομαι και φεύγω με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα λόγια !!! Μου άρεσαν τόσο πολύ , όσο και το πανέμορφο ημερολόγιο με την χορεύτρια !! Φιλάκαι Ρόζα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη η δημιουργία σου,
    τόσο ταιριαστή με το κείμενο ......
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποιος της είπε να βιάζεται; Δεν πρέπει να βιάζεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη και τρυφερή η αναρτηση σου φίλη μου.. Ελπίζω να είσαι καλά :) καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη ανάρτηση να είσαι καλά!
    Καλο τριημερο!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γλύκα, ομορφιά και τρυφερότητα σε μια πανέμορφη δημιουργία!
    Καλό μήνα Τριανταφυλλένια μου αγαπημένη, καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάλο μήνα να έχεις με πολλές και όμορφες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φανταστική η χορεύτρια !!!! Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπεροχοοο Τριανταφυλλακι μου!!!!!
    Καλο Μηνα και καλη Σαρακοστη!!!! Σε φιλω!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ένα φιλί αφήνω! Χάρηκα που σε συνάντησα στο δρόμο μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάτα αλαφρά γιατί πατάς επανω στα όνειρα μου!!!!! τι υπέροχος στίχος και τι υπέροχη ανάλαφρη εικόνα επάνω στο ημερολόγιό σου.. Ρόζα μου...!! πάντα λιτή και απέριτη με τις λέξεις ..κορίτσι μου ...να έχεις έναν όμορφο και χαρούμενο μήνα .. φιλάκιαααααα!!!! τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλή Ανάσταση να έχουμε φιλη μου, πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σου στέλνω πολλές ευχές !!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή